Gyik

GYAKRAN ISMÉTELT KÉRDÉSEK

Mennyi a szállítási idő és mennyibe kerül a szállítás?

A szállítási idő és a szállítási költség a választott opciók függvénye:

  • Személyes átvétel: 2- 4 munkanap, 0 Ft
  • normál szállítás: 2 - 4 munkanap, 1.500 Ft (ÁFÁ-val együtt)

Ingyenes szállítás 14.990 HUF-tól

Átutalással fizetés?

A megrendelés akkor kerül véglegesítésre, amikor az eladó bankszámláján megjelenik a vásárlás és szállítási díj összege. Erről emailban értesítés küldünk. 

Hol találom az átutaláshoz szükséges bankszámlaszámot?

A megrendelés elküldése után a vásárlást igazoló válasz emaliban található díjbekérőn található a bankszámlaszám. Segítség ehhez itt található: Fizetési mód

Hogyan regisztrálhatok webáruházba?

Nincs regisztrációhoz kötve a vásárlás

Milyen böngészővel használható leghatékonyabban a weboldal?
Szolgáltatásaink az alábbi böngészők legfrissebb verzióira vannak optimalizálva:

Google Chrome 23 vagy a feletti, Mozilla Firefox 16 vagy afeletti verzió. További szoftverekre nincs szükség. Kérjük annak szíves tudomásulvételét, hogy a megrendelés leadása mobil eszközökön keresztül elérhető, kivéve az iOS készülékek használata.

Hogyan iratkozhatok fel hírlevélre?
Hírlevelünkre való feliratkozáshoz kattintson a (minden oldal) lap alján feltüntetett menü "Hírlevél" lehetőségére, és fizetésekor válassza a "Hírlevelet kérek" lehetőséget.

Hogyan iratkozhatok le a hírlevélről?

A "Hírlevélre" feliratkozás oldalon a "Leiratkozok" hírlevélről opció elküldésével vagy a hírlevélről a hírlevelek végén található megfelelő leiratkozó linkre kattintva iratkozhat le.

Hogyan vehetem fel a kapcsolatot az Ügyfélszolgálattal?
Ügyfélszolgálatunkkal kétféle módon veheti fel a kapcsolatot: telefonon vagy e-mailt küldve az info@zsolnaizita.hu-ra

Hogyan véglegesíthetem a vásárlást?Ha megrendelését megfelelően adta le, akkor egy vásárlását megerősítő e-mailt fog kapni.

Mit jelentenek a megrendelés állapota alatt feltüntetett kifejezések?
Új - azt jelenti, hogy megrendelését elfogadtuk;
Törölve - azt jelenti, hogy megrendelését töröltük. Ha a megrendelés értékét előre kifizette, úgy annak összegét néhány napon belül visszafizetjük a számlájára.
Feldolgozás alatt - azt jelenti, hogy megrendelését továbbítottuk a raktárba.
Kiszállítva - azt jelenti, hogy a megrendelt termékeket becsomagoltuk, és azokat a raktárból kiszállítottuk a megadott címre;
Átvételre összeállítva - azt jelenti, hogy a megrendelt termékek az áruházban átvehetők;
Átvéve - azt jelenti, hogy a megrendelt termékeket Ön átvette, és a megrendelést lezártuk.

Módosíthatom vagy törölhetem-e a megrendelésem?

Igen, megrendelésének módosításához vagy törléséhez telefonon vagy a Kapcsolat űrlap kitöltésével vegye fel a kapcsolatot az Ügyfélszolgálattal.

Mit tegyek, ha sérült vagy nem megfelelő terméket kaptam?
Vegye fel a kapcsolatot az Ügyfélszolgálattal. Ezt a Kapcsolat űrlap kitöltésével teheti meg A vásárlás dátumától számított 14 napon belül a terméket további díjak felszámítása nélkül visszaküldheti.

A visszatérítési folyamat felgyorsítása érdekében érdemes fénymásolatot készíteni vagy kinyomtatni és betenni a számlát a csomagba.

Mikor vonják le a megrendelés értékét a bankszámlámról?
A megrendelés értéke a megrendelés leadásakor és az átutalás véglegesítése után kerül levonásra a bankszámlájáról. Paypal fizetési módnál a kifizetés teljesítésekor kerül levonásra.