GYIK

1. Nem tudom melyik konzultációt vegyem igénybe. Kaphatok segítséget?

A fenti űrlap kitöltésével vagy az info@zsolnaizita.hu email címre írt levéllel fel tudod venni velem a kapcsolatot, és meg tudjuk beszélni melyik konzultáció lenne számodra a legjobb.

2.Hogyan tudom megrendelni a konzultációt?

A kiválasztott konzultációra kattintva az információs rész alatt találod a Megrendelem gombot, amire kattintva a webáruházba irányít át az oldal. Ott a Kosárba gombra kattintva tudod a számlázási adataidat megadva véglegesíteni a megrendelésed. Időpontot is itt tudod kiválasztani az Időpont foglalás ikonra kattintva.

3. Hol tudok időpontot foglalni?

Előzetes vagy az online konzultációk esetében van lehetőség időpontot foglalni. Megrendelésekor, a webáruházban az Időpont foglalás ikonra kattintva tudod kiválasztani és lefoglalni a neked megfelelő időpontot. Arra figyelj kérlek, megrendelés (kosárba helyezés, és kifizetés) nélkül az időpont 24 óra múlva törlésre kerül.

4. Miért szükséges előre utalnom a díjat?
 

Ezzel jelzed azt felém, komolyan gondolod a szándékodat, és eszedbe sem jut a mások (jelen esetben az én) idejével szórakoznod. Másrészt ha időben lemondod a foglalásod, akkor a teljes összeget visszakapod. A lemondás feltételeiről itt tudsz tájékozódni: Felhasználási feltételek